Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
22. april 2006 - 15:32 Der er 1 løsning

IE og Java og genstart af computer

kære panel jeg har et skræmmende problem.

Jeg har en PC med XP-pro og nyeste version af IE. Desuden har jeg downloaded den seneste version af java.
Når jeg har været på en hjemmeside med java - eksempelvis min netbank og lukker IE så får jeg meget kortvarigt (1 sek) en blå skærm - jeg når ikke at læse alt for så genstarter min PC.

Når jeg så starter op igen så kommer der besked om at systemet er blevet genoprettet efter en alvorlig fejl

Så kan jeg klikke på yderligere informationer så kommer der et vindue med følgende inhold

Fejlsignatur
BCCode : 1000008e    BCP1 : C0000005    BCP2 : BFBB276F    BCP3 : EE57E9D0
BCP4 : 00000000    OSVer : 5_1_2600    SP : 2_0    Product : 256_1

så kan jeg klikke videre til yderligere og får at vide at der gemt data i

C:\DOCUME~1\PERKIR~1\LOKALE~1\Temp\WERa9a9.dir00\Mini042206-03.dmp
C:\DOCUME~1\PERKIR~1\LOKALE~1\Temp\WERa9a9.dir00\sysdata.xml

HVAD gør jeg for at undgå dette problem.

Jeg har forsøgt at genindstallere JAVA efter at have ryddet op i registreringsdatabasen og jeg har forsøgt at benytte Firefox. Dette løser ikke problemet
Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
13. oktober 2014 - 13:31 #1