Avatar billede dittlau Nybegynder
26. april 2006 - 14:07 Der er 1 løsning

Vedhæfter en fil i meddelelse, modtager får 2 vedhæftede filer

Hej Eksperter!

Sidder med et lidt mærkeligt problem. har et mindre netværk med egen exchange server og office 2003 på alle klienter.
Den ene klient har problemet med vedhæftede filer, men det er kun når hun sender dem internt på det lokale netværk.
Modtageren får mailen, men der er 2 enslydende vedhæftede filer, dog varierer størrelsen med et par bytes i outlook, men når filerne gemmes eller åbnes, er de nøjagtig ens, både på indhold og størrelse.
Mails ud af huset, med vedhæftede filer, fungerer helt normalt, det er kun internt.
Hele officepakken er reinstalleret, hvilket ikke hjalp.

Er der nogen der har et godt bud?, for jeg er løbet tør :-(

/dittlau
Avatar billede dittlau Nybegynder
01. maj 2006 - 09:45 #1
Den var åbenbart for kompliceret!

Lukker...