Avatar billede hippien Nybegynder
26. april 2006 - 18:10 Der er 1 løsning

Samarbejdspartner (elitær taster søges)

Du skal have ild i fingrene for jeg har en masse tastearbejde der skal laves.
Du vil blive akkordlønnet - hvis du vil have almindelig løn så finder vi ud af det også hvis du er den rette, men jeg vil helst have en der bare kan sende mig en regning.

Hvis du taster hurtigt nok vil du nok være i stand til at lave lidt over 200kr i timen, men du kan tage det i dit eget tempo og arbejdstiderne behøver ikke være meget faste. Måske i weekenderne til at supplere suen?

kontaktes på olsenit@gmail.com
msn hippien5778507008953@passport.com
icq 138648335
tlf.: 25864573 (mellem 19:30 og 23)
Avatar billede hippien Nybegynder
14. maj 2006 - 16:12 #1
svar