Avatar billede martinmc Nybegynder
27. april 2006 - 11:40 Der er 2 kommentarer

Ebay - Postal Order?

Jeg har vundet en auktion på ebay, på et par sko. Manden bor i England - London.

Af betalingsmuligheder har jeg følgende:
Cheque or Postal Order.

Da jeg ikke skal til at betale med check, vil jeg høre hvordan det med Postal Order fungerer?

Så mit spørgsmål går ud på hvordan Postal Order fungerer, og er det sikkert?

Ham jeg handler med har 74 handler og kun en "rød kunde", og en rating på 98,7.
Avatar billede levithan Nybegynder
27. april 2006 - 11:59 #1
http://www.thefreedictionary.com/postal%20order

postal order - a written order for the payment of a sum to a named individual; obtainable and payable at a post office
money order
bill of exchange, draft, order of payment - a document ordering the payment of money; drawn by one person or bank on another
Avatar billede martinmc Nybegynder
27. april 2006 - 17:15 #2
Jeg føler mig stadig ikke sikker på hvordan det skal gøres.
Skal jeg bare gå ned på posthuset/banken og sige jeg skal overføre penge til den konto, og så få skrevet min adresse med?