Avatar billede sterion1 Nybegynder
04. maj 2006 - 15:04 Der er 5 kommentarer

battlefield 2 problemer

Hey har spillet bf2 et godt stykke tid patch 1.22 men nu når jeg starter battlefield op kommer der bare en sort skærm op der siger monitor "out of range" og så skal jeg trykke alt+f4 for at komme tilbage til skrivebordet. Jeg kan godt spille cs:cz uden problemer. så hvad kan det være? jeg havde ikke ændret på nogen indstillinger i spillet før det skete. peace!

200 for hutigt svar!
Avatar billede kabbak Professor
04. maj 2006 - 15:17 #1
Har du fået ny skærm, det tyder på at bf2, kører med en opløsning, der ikke kan vises på din skærm.
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 15:41 #2
har du seneste driver?
Avatar billede c-holst Novice
05. maj 2006 - 10:03 #3
prøv dette.

start med at finde den driver du vil bruge til dit grafikkort. den nyeste er sikkrt OK, www.nvidia.com eller www.ati.com for de mest alm kort.
start med at afinstallere driveren til dit grafikort via fejlsikret. gå i tilføj fjern porgrammer.

genstart maskinen og installer den driver du netop har hentet

prøv evt dette også, når du er igang
http://www.it-knowlegde.dk/scan_og_ret_fejl_i_xp.html

reinstaller spillet
opdater direct x
find evt nye patch til spillet
opdater alt via M$

lidt at arbejde med
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:18 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:07 #5
?????????