Avatar billede kjulius Novice
06. maj 2006 - 23:30 Der er 2 kommentarer

Burde kategorien ikke stå som gruppeoverskrift?

I point regnskabet bliver gruppekategorien åbenbart placeret efter de spørgsmål i katagorien, man har besvaret. Det er for mig at se ikke hensigtsmæssigt. Det ville være mere logisk at placere de foran spørgsmålene.
Med mindre det var meningen, at lave en subtotal med en opsummering af de opnåede point inden for denne katagori, selvfølgelig. Dette er bare ikke tilfældet pt.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
07. maj 2006 - 08:04 #1
Nej!
Avatar billede kjulius Novice
07. maj 2006 - 14:20 #2
Begrundelse?