Avatar billede ctv! Nybegynder
09. maj 2006 - 12:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

logo/øresundsbroen

Hej eksperter

Jeg står og skal have designet et logo til mit nye firma...

Navnet på firmaet et øresundsregionens gulvservice...

Derfor havde jeg tænkt mig at tage et billede af øresundsbroen, og derefter erstatte den eksisterende asfalt med gulvbrædder, således at vejen bliver belagt med brædder istedet for asfalt!

Jeg håber der er nogle der har lyst til at hjælpe mig lidt.. Det ville være en stor hjælp..

På forhånd tak.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
09. maj 2006 - 13:04 #1
Nu siger du logo, og så skal du lige overveje hvad det skal kunne bruges til.

Et logo skal ofte trykkes i kun sort, det skal ofte være ret lille, og det må også gerne se godt ud selvom det kommer gennem en fax.
Avatar billede ctv! Nybegynder
09. maj 2006 - 13:20 #2
det skal som udgangspunkt kun bruges til visitkort.
Avatar billede dkshero Nybegynder
09. maj 2006 - 15:50 #3
vil du havde en til at lægge gulv på øresund broen? (kunne godt misforstås) (;
eller er det bare et logo?
Avatar billede ctv! Nybegynder
09. maj 2006 - 16:38 #4
ja, for 200 eksperten-point vil jeg få en håndværker til at lægge et trægulv over hele øresundsbroen...

selvfølgelig er det bare et logo...
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. maj 2006 - 10:59 #5
Avatar billede ctv! Nybegynder
10. maj 2006 - 16:25 #6
udemærket.. men jeg er mere interesseret i en rigtig udgave af øresundsbroen.. kan det lade sig gøre?
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. maj 2006 - 07:19 #7
Avatar billede ctv! Nybegynder
14. maj 2006 - 11:30 #8
lige præcis som jeg havde tænkt mig...

Tusind tak...