Avatar billede in2designs Nybegynder
10. maj 2006 - 16:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Flash 4.0 Tryout

Hey eksperter.
er der nogle som kan hjælpe mig med at finde en Flash 4.0 Tryout, jeg har flash 4.0 på cd købt i 1999 men min cd er såå smadert at jeg ikke kan bruge den mere.. Så jeg søger en tryout så jeg kan skrive mit Serial nummer ind og så jeg kan bruge flash 4 igen.

Jeg ved godt at flash 4 ikke er så god som alle de andre nye udgaver men jeg har det fint med flash 4.0.

1000 tak for hjælpen.
mvh
Michael , Pixelstorm
Avatar billede webt Nybegynder
10. maj 2006 - 17:17 #1
Hejsa, filnavnet for flash4 trial er flash4full.exe så prøv at søge engang og se om der er noget at hente. Hvis ikke så har jeg den liggende på en gammel Flash 4 bible CD - er da næsten sikker på det er ganske lovligt at dele en trial af et gammelt program mon ikke.... anyway hvis det bliver nødvendigt så tilføj mig på msn som msn @ martin - nielsen . com uden mellemrum selvfølgelig så smider jeg den afsted til dig

Mvh
Martin
Avatar billede maqhem Nybegynder
10. maj 2006 - 20:08 #2
'Af sted', ikke 'afsted'. Præpositionsled
Avatar billede maqhem Nybegynder
10. maj 2006 - 20:11 #3
'smadret', ikke 'smadert'. Må være en trykfejl.

(Sorry. Keder mig en anelse lige nu... :S Kunne ikke lige finde på andet at lave, end at sidde og tjekke for fejl, skal nok stoppe nu)
Avatar billede in2designs Nybegynder
10. maj 2006 - 22:42 #4
hej Martin, Ville meget gerne have du sende mig en trial over msn.
Har kiggede på google - altavista - oldvision.com. og ingen af de steder findes den.

Til Maghem, Jaa jeg taster lidt for fast nogle gange, håber du har fået noget at lave nu så du ikke keder dig mere.

caio!

Mike@pixelstorm.dk
Avatar billede webt Nybegynder
10. maj 2006 - 23:27 #5
Det klare vi lige i morgen har tilføjet dig så sender så snart jeg ser dig i morgen - mht. spørgsmålet her må du hellere bare ligge et svar selv og acceptere det, idet denne løsning jo ikke vil være tilgængelig for alle og derfor kan der ikke tildeles point.

Hej så længe
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
10. maj 2006 - 23:30 #6
Og til maghem, du må godt nok kede dig mere en godt er :D stavefejl/slåfejl osv er jo en kendsgerning på sites som dette - et meget genre specifikt træk om man vil. Anyway en ide til de kedsommelige timer - prøv at finde et ord eller sætning der kun giver ET hit i google :D
Avatar billede maqhem Nybegynder
11. maj 2006 - 07:10 #7
HAHA!
Den er sq nok svær, men har nu gjort de før, så det kan jo nok gøres igen. Men tror ikke jeg gider ;)
Avatar billede in2designs Nybegynder
11. maj 2006 - 19:04 #8
Søg på google --> mishamust  hehe så for du 1 hit.
Avatar billede webt Nybegynder
11. maj 2006 - 22:03 #9
Heh den originale "google whack" går vist som sådan ud på at man indskriver to ord fra retskrivnings ordbogen i google og søger det er så her man skal finde en kombination der kun giver ET resultat - betydeligt lettere på dansk end engelsk.

Anyway, in2designs sorry jeg ikke lige var til stede da du var på i dag - holdet en velfortjent pause fra arbejde. Det skal du selvfølgelig ikke lide under, derfor har jeg midlertidigt uploadet filen her:
http://martin-nielsen.com/exp/skrald/flash4trial.exe
omdøbte den lige af hensyn til udbyderen ikke skulle få et flip :D

Skriv lige her eller på msn når du har downloadet den så jeg kan slette den igen

Fortsat god aften
Martin
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. maj 2006 - 21:21 #10
Iøvrigt et fedt logo du har Michael (in2designs/pixelstorm). I like.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
16. maj 2006 - 14:09 #11
mishamust, hehe nej, nu får jeg faktisk to hits, denne side er også med :oD
Avatar billede in2designs Nybegynder
16. maj 2006 - 17:49 #12
hehe...

Jamen mange gange tak for Flash filen =D kan du lige skrive et Svar så du kan få dine Points =D

og Tak igen fordi du kan lide mit logo, jeg har mange mange logos og aner ikke helt hvad jeg skal bruge i nu hehe..

caio!
Avatar billede webt Nybegynder
19. maj 2006 - 22:37 #13
Her kommer et forsinket svar, været travlt optaget med projekter

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
02. juli 2006 - 11:09 #14
Mon ikke det er tid til at lukke?