Avatar billede teamlh Nybegynder
13. maj 2006 - 17:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mediet afbrudt

Nu har jeg søgt og søgt og må nu ty til eksperternes hjælp igen - men det har jo virket før...

Nå men jeg har investeret i en Zonet 802.11g 54 mbps wireless router til min mor.
Den bærbare Acer Aspire 3004wlmi kan fint connecte via kabel (egentligt logisk nok) men det trådløse virker ikke en disse.
Jeg har tjekket at det trådløse nk er tændt, og når jeg kører en ipconfig står der ved det trådløse at mediet er afbrudt, det kablede skriver ip, osv samt routerens ip.

WLAN lampen på routeren blinker ujævnt, den lyser ikke konstant som den gør på min sitecom hjemme.

hvad har jeg gjort forkert?
Avatar billede jacla Nybegynder
13. maj 2006 - 17:12 #1
Måske køre du på 2 forskellige kanaler.
Avatar billede jacla Nybegynder
13. maj 2006 - 17:13 #2
Og eller prøv at køre "Guiden trådløst netværk" igen.
Avatar billede zinuss Nybegynder
13. maj 2006 - 18:55 #3
Hmm, det er lidt svært når vi ikke ved hvad du har pillet ved :)
Kan du overhoved se netværket?
Men som en sidste udvej ville jeg nok lave en "hard reset" af routeren og uden at konfigurere noget prøve at forbinde mig trådløst, bare for at se om det overhoved virker...
Evt. først prøv at fjerne krypteringen og se om den connecter der..
Avatar billede teamlh Nybegynder
09. december 2014 - 21:18 #4
Lukning