Avatar billede in2designs Nybegynder
13. maj 2006 - 18:07 Der er 3 kommentarer

Billede hver 15sek

Hey Eksperter.

Søger et lille banner system uden MYSQL, kunne godt tænke mit et php script hvor man bare skriver navnet på billede (1.jpg) og så en anden scrip inde i scripet hvor man skriver (1.jpg Http://www.whateverrocks`?.dk) så man bliver smidt over på den side i et nyt vindue nå man kikker på billede.

er der noget som kan lad sig gøre?

mvh
mike@pixelstorm.dk
Avatar billede in2designs Nybegynder
13. maj 2006 - 18:07 #1
gud der var mange stave fejl! hehe det må i lige undskylde!
Avatar billede zynzz Praktikant
13. maj 2006 - 19:29 #2
Kan du ikke lige forklare lidt nærmere ?
Avatar billede in2designs Nybegynder
14. maj 2006 - 19:27 #3
Det kan du tro, var på vej ud af døren så skrev det lige fast nok...

Det jeg skal bruge er en PhP kode som skifter et billede på 270x120px hver 15sek.
Ville gerne have at når billede kommer frem kan man trykke på det så man bliver vider sendt til deres hjemmeside!

Det er faktisk en Ramdom billede viser, bare med link for hver billede.

Skriv hvis jeg skal uddype det lidt mere.

+++