Avatar billede -padde- Nybegynder
13. maj 2006 - 20:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billedegalleri - hjælp

Hejsa
Jeg ville gerne om nogen ville lave et billedegalleri til mig eller bare give en pris, hvis point ikke rækker.

Jeg vil gerne have det sådan at jeg har det hele "lige ved hånden". Sådan at jeg har en uploadfunktion, som så kører det hele igennem MySql, med sideskift osv. ved for eksempel hvert 30 billede skiftes der side.

Billederne manipuleres og vises via et kald fra MySql med noget GDlib, sådan at mit billede der er f.eks 1280x1024 bliver 800x600.

Under "admininterface'et" vil det så være muligt at oprette en ny kategori, smide billeder ind i den nævnte kategori og slette billeder derfra.

Det er lidt det jeg mangler :)

Der skal ikke være noget login eller noget, men bare en "simpel" admin side hvorfra der kan uploades og det jeg nævnte :)

- Hvis pointsne ikke er nok, vil jeg gerne dele spørgsmålet op, så mere kan opnåes.

Et system som ligner det jeg lidt søger er :
http://www.esbjerg-twilight.dk/front.php?p=billedsys&name=Billeder
Avatar billede expnet Seniormester
13. maj 2006 - 23:36 #1
du kan kontakte mig med nermer oplysinger om det og jeg vil komme med en pris exp[A]zubnet[doc]dk
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 00:47 #2
"- Hvis pointsne ikke er nok, vil jeg gerne dele spørgsmålet op, så mere kan opnåes"
Den går desværre ikke ven.  ;)

Det eksempel du viser er en dårlig løsning. Der bliver ikke lavet thumbs, det er det fulde billede der vises i lille udgave. Og det gør siden meget tung.
Avatar billede -padde- Nybegynder
14. maj 2006 - 01:58 #3
Undskyld, mente bare de havde det. Men altså, det er noget lig det, bare hvor der bliver lavet thumbs, og jeg undskylder den "løsning" jeg skrev ovenfor - Dummeslag for det. (: Er det noget der er til at lave?
Avatar billede hyanen Nybegynder
14. maj 2006 - 12:49 #4
Jeg har et galleri lidt ala det der men den skifter ikke side per 30 billede eller sådan noget..? kan det evt bruges
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
14. maj 2006 - 17:01 #5
Coppermine er gratis....
Avatar billede -padde- Nybegynder
14. maj 2006 - 21:58 #6
Er det et jeg kan se / prøve ?
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 22:02 #7
Avatar billede -padde- Nybegynder
14. maj 2006 - 22:20 #8
Ikke coppermine.. Det han havde ;)
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 22:39 #9
Ahh, sorry.  ;)
Avatar billede -padde- Nybegynder
15. maj 2006 - 11:22 #10
Hyanen - måtte jeg se/prøve ?
Avatar billede backside Nybegynder
15. maj 2006 - 12:07 #11
Se lige på den her, er det ikke noget i den stil du skal bruge?
Enkelt og ligetil.
http://www.sitepoint.com/article/php-gallery-system-minutes
Avatar billede -padde- Nybegynder
25. maj 2006 - 22:04 #12
Hyanen - måtte jeg se/prøve ?
Avatar billede -padde- Nybegynder
10. juli 2006 - 18:32 #13
har fået en ven til at lave et bedre end det jeg linkede til :)
Avatar billede hyanen Nybegynder
16. juli 2006 - 10:59 #14
opret en bruger på www.ringler.dk og kald dig padde så aktiverer jeg dig inden for 1 dag så kan du se det galleriet der
Avatar billede -padde- Nybegynder
18. juli 2006 - 13:32 #15
Jeg opretter en bruger der hedder -padde- er det ok ?