Avatar billede kwanstudios Nybegynder
14. maj 2006 - 01:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Garmin GPS - Detail-kort?

Jeg kigger fortiden på køb af GPS. Jeg har en Garmin nüvi 300 i sigte, men undrer mig over en sammenligning med storebror nüvi 350. Den indeholder nemlig et "detail-kort" over Europa, hvor 300 kun har detail-kort over skandinavien. De har dog begge kort over europa,afrika og mellemøsten.

Hvad er forskellen? Hvordan er et detail-kort ift. et normalt kort?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. maj 2006 - 08:36 #1
Detail kort giver normalt adresse til adresse kort. Det betyder at i 300, vil du kunne route til en adresse i Skandinavien, men du vil formentligt også kunne route til Paris (bare ikke en adresse i Paris).

Hvis jeg var dig så ville jeg dog kikke seriøst på en TOMTOM GO 700. Fordi det er en af de bedste på markedet, og fordi TOMTOM brugerne har et kæmpe forum i danmark, hvor du kan få hjælp med alle dine spørgsmål: http://www.tomtom-user.dk/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. maj 2006 - 08:37 #2
Ups Glemte at TOMTOM's 700 bliver opdateret i denne tid, til en 710. Desuden kommer den nye topmodel til at hedde 910.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
24. september 2006 - 00:07 #3
Smid et svar hvis du vil have et par point :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. september 2006 - 08:18 #4
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. oktober 2006 - 15:44 #5
Jeg købte 350, så jeg ved ikke hvor meget eller hvor lidt man får i 300 :-)