Avatar billede pindski Nybegynder
14. maj 2006 - 16:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk tilpasning

Hej. Jeg sidder og laver en hjemmeside i HTML, og vil gerne kunne få min hjemmeside til at tilpasse sig browserens størrelse eller opløsning på skærmen. Hvordan gør jeg det?

Fx hvis en med 800x600 er inde og kigge på siden......hvordan får jeg den så tilpasset til hans opløsning?
Avatar billede hyanen Nybegynder
14. maj 2006 - 16:48 #1
bruge procent i bredde?
Avatar billede pindski Nybegynder
14. maj 2006 - 16:54 #2
det vil kræve en del, da jeg så skal til at ændre mit CSS fra px til %. Og så skal der regnes en del
Avatar billede roenving Novice
14. maj 2006 - 23:46 #3
Brug en fast bredde og sæt den centreret !-)
Avatar billede pindski Nybegynder
16. december 2006 - 20:02 #4
lukket