Avatar billede nc85 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

position absolute forskellig?

Hey alle....

har en div der ser sådanne ud:
#headline {
    position:absolute;
    top:99px;
    left:157px;

}

Den vises fint i FF, men i IE ligger den forkert til venstre med 20 px eller noget????

Hvordan fikses det?
Avatar billede olebole Juniormester
15. maj 2006 - 23:34 #1
<ole>

Det er flere ting i resten af din kode, der bestemmer, hvor elementet lægger sig. Prøv med et link  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2006 - 05:47 #2
-- men lige de 20px kunne tyde på noget med margin på document-elementet ...
Avatar billede nc85 Nybegynder
16. maj 2006 - 09:26 #3
se det på www.vincentvangogo.com

Så åbn et af de link som kommer op i et popup vindue.
Så vil man tydeligt kunne se forskel på de overskrifter der er i "stjernen" i IE og FF
Har sat margin til 0.
Avatar billede olebole Juniormester
16. maj 2006 - 15:32 #4
Jeg får en JavaScript-fejl - men ingen popups. Jeg har ikke FlashPlayer 8 installeret og installerer den ikke lige nu
Avatar billede nc85 Nybegynder
16. maj 2006 - 16:38 #5
Forsiden er i flash, resten er ren html, så for at kunne komme ind på siden skal man have flash installeret :(
Avatar billede olebole Juniormester
16. maj 2006 - 16:42 #6
- altså en rigtig skidt løsning, ikk'?  :)
Avatar billede nc85 Nybegynder
16. maj 2006 - 16:46 #7
Præcis, men ikke mig der bestemmer det jo :) - Som regel den der skal have lavet det :)
Avatar billede stich Nybegynder
18. maj 2006 - 05:17 #8
Tilføj "display:inline;" til #menu, jeg vil tro det fikser det.