Avatar billede bjarnebif Praktikant
16. maj 2006 - 11:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min upload hastighed er for lav

Jeg har en 4096/512 ADSL forbindelse hos CyberCity
Problemet er at jeg (via internet explorer) ikke kan uploade med mere end ca. 20 KByte
Min upload hastighed skulle jo kunne klare ca. 64 KByte
Er der et eller andet der kan indstilles i Windows XP Pro ?
Jeg ved jo at man kan ændre på antallet af samtidige downloads o.s.v. så det her må der da også være en løsning på
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 11:15 #1
uploade til hvem ? det kan jo være pga den/dem du uploader til ikke har en højere hastighed
Avatar billede bjarnebif Praktikant
16. maj 2006 - 11:18 #2
Det er det tyske RapisShare, de skulle jo nok kunne klare liiiidt mere end 20 KByte !!
Avatar billede bjarnebif Praktikant
16. maj 2006 - 11:19 #3
Undskyld "RapidShare" hedder det. Det er faktisk et udmærket sted at gemme sine backup's. Og så koster det kun ca. 70,- om måneden
16. maj 2006 - 11:27 #4
Generelt - Hvad viser denne:
Internethastighed http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp
Avatar billede bjarnebif Praktikant
16. maj 2006 - 11:38 #5
TCP = Afsendelse 438,11 Kbit - Modtagelse 3,52 Mbit
UDP = Afsendelse 452,55 Kbit - Modtagelse 3,61 Mbit
Båndbredde til rådighed = Afsendelse 96,8 %
Båndbredde til rådighed = Modtagelse 97,5 %
Det er lavet med standard testen
16. maj 2006 - 12:01 #6
... det er jo ikke helt dumt...

Derfor: "...det kan jo være pga den/dem du uploader til ikke har en højere hastighed..."

Eller

trafikprob undervejs ?
16. maj 2006 - 12:04 #7
25. maj 2006 - 22:54 #8
<bjarnebif>: Er du der endnu ?
Avatar billede bjarnebif Praktikant
26. maj 2006 - 14:46 #9
Jo da, jeg har bare ikke haft så meget tid de sidste 9-10 dage
Den der REG fil fra Riversen, den har jeg allerede installeret i forvejen, men det er jo kun antallet af download-slots der bliver rettet med den..
Det var min upload hastighed der var problemer med.
Avatar billede geeko Nybegynder
12. august 2006 - 04:42 #10
Nej den er ikke. Som du kan se i hastighedstesten er den på det niveau som den skal være. Dette betyder dog ikke at du altid vil uploade med max hastighed.

Du kan jo heller ikke regne med at hente med 300 kbyte/s når Uguu fra Zimbabwe sender en mp3 fil til dig.