Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 12:14 Der er 10 kommentarer

oprettelse af ny konto

under en uønsket formatering af min harddisk, er det blevet umuligt at bruge outlook express. jeg ved ikke hvor jeg får mt kontonummer og kode fra. er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?????
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 12:16 #1
der skal du have fat i din udbyder, eller finde de papirer du fik ved oprettelsen, deri står det også.
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 12:23 #2
Hvis du ikke har konto oplysningerne fra din ISP'er på tryk.

har never mind ret !)
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 12:26 #3
jacla det har jeg jo skrevet det der ;)
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 12:32 #4
never mind =>Oplyser kun at han må have fået det på tryk fra sin ISP'er
Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 12:56 #5
jamen hvem er det. jeg oprettede den mens jeg var på tdc kabel tv.. nu er jeg på stofa. men det er måske ingen af dem jeg skal have fat i..
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 12:58 #6
komemr an på hvad det sidste af din email add hedder, hedder den f.eks XX@stofanet.dk ja så er det stofanet, men det er jo lidt svært for os at vide hvad din email er :O
Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 13:07 #7
efter @ er det mail.dk  så ved jeg ikke om det hjælper jer noget. men det er jo nok tdc jeg skal have fat i..
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:09 #8
så er det tdc ja, men eftersom du ikke er "kunde" ved dem længere er det ikke sikkert de kan hjælpe.
Avatar billede vagnba Nybegynder
16. maj 2006 - 13:49 #9
nej har lige talt med dem. og det kan de ikke selvom jeg har mobil modem hos dem..
men tak for hjælpen
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 14:00 #10
husk og luk spørgsmålet, og regnede desværre godt med de ikke "kunne" (vil) hjælpe