Avatar billede senj Nybegynder
17. maj 2006 - 15:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

JPEG logo til .ai fil

Jeg skal have lavet et logo der matcher det logo på www.carp.dk oppe i venstre hjørne. Logoet skal bruges til tøjprint/brodering, så derfor skal jeg have det i .ai.

Font har jeg glemt, så der skal lidt detektiv til at finde den fomt som er brugt.

Det skal laves som en .ai fil og baggrunden skal være gennemsigtigt / transparent.

Høj opløsning er et must.
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2006 - 15:45 #1
Jeg tror fonten hedder Palatino Bold:

http://www.myfonts.com/fonts/linotype/palatino/bold/

Jeg vil gerne lave logoet, når jeg får tid. Andre kan jo prøve i mellemtiden :)
Avatar billede senj Nybegynder
17. maj 2006 - 15:47 #2
Så kom vi da et stykke videre :-)

Jeg skal bruge det i morgen aften seneste, så det giver da gode 24 timer. Hvis det er en større opgave ryger der flere point på, rigtige mønter må i drømme om :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2006 - 15:52 #3
Det er en temmelig banal opgave, når først fonten er fundet. Jeg skal nok prøve senere, men ikke lige nu...
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2006 - 16:51 #4
Så kan den hentes her:

http://www.godgrafik.dk/Carp.zip
Avatar billede senj Nybegynder
17. maj 2006 - 18:28 #5
Ser godt ud.
Er baggrunden transparent? i PSP ser den hvid ud?

Jeg ser om den kan bruges og vender tilbage.
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2006 - 18:56 #6
I Illustrator arbejder normalt ikke med transparent baggrund, så jeg tror ikke det giver dig anledning til problemer.
Avatar billede weblex Nybegynder
25. maj 2006 - 08:17 #7
...kunne du bruge filen?
Avatar billede senj Nybegynder
21. juni 2006 - 14:02 #8
Jeg takker! Der er er lige kommet tøj fra trykken.