Avatar billede echsphilee Nybegynder
20. maj 2006 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har du SLI? Læs her!

Hejsa!

Jeg har et stort problem med en SLI-opbygning, jvf. http://www.eksperten.dk/spm/704621
og
http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=51759

Jeg søger en venlig sjæl i Nordsjælland eller Københavnsområdet, som har et SLI-system. Jeg vil meget gerne have lov at bytte grafikkort med dig, så jeg kan se om det er det, der er problemet. Jeg kan selvfølgelig komme til dig, så du behøver ikke være bange for at dine kort "forsvinder". Det er selvfølgelig også indforstået at vi bytter tilbage igen bagefter. Jeg håber at der er en, der har fattet medlidenhed med mig og vil hjælpe.
Du kan kontakte mig på 40821025

På forhånd tak
Kasper
Avatar billede echsphilee Nybegynder
20. maj 2006 - 13:57 #1
faktisk kan du ikke kontakte mig på det nummer de næste par timer, da min kæreste har "stjålet" min telefon...:-)
Avatar billede echsphilee Nybegynder
20. maj 2006 - 14:20 #2
Så har jeg min telefon på mig.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. maj 2006 - 05:32 #3
jeg kan da ikke være den eneste i DK med et sli-system, eller hva?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. maj 2006 - 06:05 #4
hmm, det var jeg åbenbart.