Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 13:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth er væk

Pludselig kan jeg ikke rigtig bruge det indbyggede bluetooth på min computer. Der kan ikke tilføjes enheder og hvis jeg forsøger at lave en ændring i indstillingerne siger at der opstod en fejl da windows vil lagre ændringen. Det virker som om at der slet ikke er bluetoot i computeren længere, kan heller ikke se noget om bluetooth i enhedhåndtering. Nogen der har en løsning???
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 14:47 #1
er det en stationær computer med microsoft bluetooth software? hvis ja tag din dongle ud og installere det her
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=95594
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 14:51 #2
Det er en bærbar og det er ikke en dongle men indbygget
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 15:49 #3
ok og den er ikke i filhåndtering?  skal jo spørge men har du tændt for den?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 15:49 #4
dog filhånd..... enheds.... mener jeg
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 16:16 #5
den er ikke i enhedshåndtering, den er indbygget og man kan hverken tænde eller slukke for den
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 17:51 #6
send lige din bærbar model, for det er da første gang jeg har set man ikke kan slukke for den
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 18:17 #7
det er en zitech z260
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 18:18 #8
men der er ikke nogen knap til den, så jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne slukke og tænde for den
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 18:21 #9
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 18:24 #10
ja, det er installeret siger den
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 18:26 #11
okay, det er jo vild nok, tag det første link jeg sendte og installere den widcomm og se hvad den siger
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 18:41 #12
hvad for en skal jeg bruge, der er en til dell, og en til acer
Avatar billede dennisbj Nybegynder
21. maj 2006 - 18:46 #13
okay jeg har en nyere og nemmer måde, men fylder 37.mb har du en mail der kan modtage 10 mb filer så de
ler jeg den lige op
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 18:49 #14
jeg regner med at gmail kan mortenkaal@gmail.com
Avatar billede kaalhtx Praktikant
21. maj 2006 - 19:21 #15
du kan også sende over skype eller messenger
Avatar billede kaalhtx Praktikant
22. maj 2006 - 17:01 #16
tak for programmet. Det virker dog stadigt ikke. Enheden kan ikke findes, det er som om den slet ikke er der
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 17:10 #17
hmm microsft sucks :D... okay vi tager dne helt fra bunden af så du slipper for , format c: :D.

Kan du intet se under filhåndtering?
http://dborup.googlepages.com/bt.JPG
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 17:14 #18
evt. også se i din jobliste om hvad der kører der, så du kan lige dl http://download.hijackthis.eu/hijackthis_199.zip    kør den så den laver en opstarts log når du genstarter og send den til min mail micrsoft.sucks@gmail.com som en *.txt fil, (nemmer vi gør det sådan end vi skal sidde her og jeg navngiver dem du skal kigge efter
Avatar billede kaalhtx Praktikant
22. maj 2006 - 17:56 #19
Jo efter at vi installerede widcomm så kan jeg godt se noget bluetooth under enhedshåndtering, men når jeg åbner det der program der blev installeret siger den at den ikke kan finde nogle bluetooth-enheder
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 18:24 #20
kan godt se at det kun er widcomm der reg... noget med bluetooth, ser alså lidt underligt ud,, kunne godt tyde på en HW fejl da den er indbygget din bt , men det er jo sikkert windows der laver lort,, man kunne tag en live cd i (linux) og se efter den HW fejl, men man kunne også tag og installer nyt windows, evt ved siden af den gamle win eller bare format c:/.. tror ikke der er noget man kan gøre med mindre man skal nørde total også er det nemmere og bare format