Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 20:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ang. Hjemmeside / Virksomhed

Kære Eksperter

Jeg skal til at starte mit eget firma op og skal derfor bruge en hjemmeside som kan sælge mine produkter online, webshoppen behøver ikke være så avanceret bare så der kommer en mail til mig med bestillingen, også sender jeg selv en mail retur med kontonr. o.s.v.

Men design og det hele skal laves.

Da mit budget er rimelig stramt, er jeg meget interesseret i at høre hvad dette vil koste? Eller om man kan få en til at lave det free, hvis han får "æren" for at have lavet siden, og dermed måske kan finde flere kunder, da jeg håber på at komme til at sælge godt :-)

Mvh. Den-uvidende-Morten :-)
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. maj 2006 - 21:00 #1
Hej.
Jeg er ikke interesseret i at lave det gratis, men jeg vil gerne give dig et godt tilbud.
Du kan skrive til jacob@iteax.dk, og forklare lidt mere om hvad du havde tænkt dig, så kommer jeg med en pris.
Avatar billede pehory Nybegynder
23. maj 2006 - 21:02 #2
Du kan ligeledes skrive til mig - så finder vi en god pris. Min mail er peter@peterrytter.dk
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 21:03 #3
Jeg har sendt et par mails ud.

Mvh.
Avatar billede snepnet Nybegynder
23. maj 2006 - 21:06 #4
Du kan også sende en hertil
snepnet[snabel]gmail.com
- Send gerne et telefonnummer... Så giver jeg dig lige et ring.
Mvh
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2006 - 21:26 #5
Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så tænker du søgemaskineoptimering ind i løsningen fra starten. Hvis du vil sælge dine produkter, så skal du kunne findes på nettet, det sker bl.a. (og måske primært) via søgemaskiner. Hvis du indtænker det i løsningen fra starten vil det give størst effekt.

Da de færeste web designere ved ret meget om dette emne, er du nødt til selv at stille kravene, hvordan man gør dette kan du læse iartikelsektionen her på eksperten under artikler/generelt IT/søgemaskiner hvor jeg og andre har skrevet en række artikler
Avatar billede molle2002 Nybegynder
23. maj 2006 - 21:27 #6
Bufferzone - tak for tippet, vil jeg have i baghovedet.

Mvh.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. maj 2006 - 21:55 #7
www.firmdesign.dk er også klar.
Avatar billede calcio_x Nybegynder
24. maj 2006 - 14:36 #8
Hej Morten. Skriv til mig på sheva007@jubii.dk. Det kan være at jeg vil have "æren".
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2006 - 21:28 #9
Hej Morten

Hvis du ikke allerede har fået en af de andre der har budt ind til at lave opgaven, har jeg et forslag til dig. Vi kan nok finde ud af noget med "æren", men du kan kontakte mig på osj@device.dk hvis du er interesseret.

Mvh
Spacemaninc
Avatar billede jck_true Nybegynder
25. maj 2006 - 13:41 #10
Hvis det skal være open source kan du kontakte mig. (Gratis)
jck_true @ nerdshack . com //Fjern mellemrum
Jeg er mest interessert i at jeg er efterfølgende er istand til at henvise klienter til dig. Det er vel det man kalder ære ikke?
Føj mig til på msn (jck_true@hotmail.com), send en mail, eller send et telefon nummer, så skal vi nok finde ud af noget.

Med venlig hilsen
Jens Chr. True
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. maj 2006 - 19:03 #11
du kan oprette en gratis webshop hos mig på www.alvision.dk/webshop.htm :)
Avatar billede trofo Nybegynder
26. maj 2006 - 16:32 #12
Du er også velkommen til at fange mig på trofo@trofo.dk, hvis du stadig står og mangler en til at lave din hjemmeside.

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen