Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
25. maj 2006 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Windows' egen Bluetooth grej TOTALT, og PERMANENT.

Hej!

Som beskrevet i titlen, er det muligt at fjerne Windows' egen Bluetooth grej totalt, og permanent?

Jeg står over for en bærbar, hvor både Windows' egen og producentens grej ligger inde, og jeg kan simpelthen ikke få 100% af Windows' egen væk...

Den bliver ved med at finde Windows egen driver :|

Andre der har stået over for samme problem?

d4rkd3vil
Avatar billede gratis Nybegynder
25. maj 2006 - 19:29 #1
"How to remove Bluetooth wireless device support in Windows XP Service Pack 2" http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;889814
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
26. maj 2006 - 02:06 #2
Har jeg prøvet, i Kontrolpanelet ligger Windows' Bluetooth opsætningsværk osv stadig, og den virker når man dobbelt klikker... Man kommer ind i den, kort sagt - den måde der, der ligger rester tilbage fra Windows' <censur> Bluetooth software. Kort sagt synes jeg alle Windows' drivere til forskelligt hardware er noget bras for at sige det kort. Jeg ønsker at bruge de tredjeparts drivere der hører med til de forskellige ting.

Men den der måde kender jeg godt, med bth.inf og bth.PNF. Plejer altid at fjerne bth.inf og bth.PNF før jeg installere noget tredjeparts Bluetooth software. Og på min egen computer hvor jeg har en USB bluetooth pind, der virker den måde fint nok, når blot bth.inf er væk før installationen af tredjeparts software. Men problemet med bærbare, er at de er præinstalleret, og Bluetooth softwaren fra Microsoft kommer ind. :|
Avatar billede gratis Nybegynder
26. maj 2006 - 09:18 #3
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
11. juli 2006 - 17:13 #4
Fandt aldrig rigtigt ud af det, så lukker spørgsmålet.

Og fandt ikke noget brugbart der virkede med det der stod på de links.

Men tak for at du forsøgte at hjælpe, - gratis. :-)
Avatar billede gratis Nybegynder
11. juli 2006 - 17:44 #5
det er bare ok ;) go sommer :0)
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
11. juli 2006 - 17:55 #6
Tak og i lige måde :)