Avatar billede cniels85 Praktikant
26. maj 2006 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk mellem en stationær og en bærbar

Jeg kan ikke få forbindelse mellem min bærbar og min stationære computer. De virker begge fint på det trådløse net hver for sig, men jeg kan ikke den ene på den anden og omvendt. Min bærbar har win XP og office XP Pro, min stationære har win 2000 og office 2000. Jeg køre det trådløse netværk via en Topcom router og netkort i den stationære samt trådløs i den bærbare.

Hvordan skal jeg få opsat et netværk mellem de to, så jeg kan få overført mine filer fra den ene til den anden?? Jeg er nybegynder, så det skal være helt fra bunden af, det skal forklares!!

På forhånd tak!!!
26. maj 2006 - 21:05 #1
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede cniels85 Praktikant
21. august 2010 - 19:09 #3
tak