Avatar billede rudimus Nybegynder
30. maj 2006 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Programør i Herning, eller Holstebro søges til projekt.

Du skal være stabil, præcis og holde dine aftaler. Du skal have lyst til at gå i krige med et projekt, hvor projektet er i højsæde og ikke pengene, dvs. på fritidsbasis. Det forventes at vi kan blive enige om en pris, som tilfredsstiller begge parter..
Der skal være personlig kontakt, så du skal bo omkring Holstebro eller Herning.
Avatar billede beepopper Nybegynder
31. maj 2006 - 22:51 #1
Hvad drejer det sig om?
Avatar billede rudimus Nybegynder
01. juni 2006 - 20:54 #2
Det vil jeg helst ikke fortælle her. Jeg ved ikke meget om programening, men jeg tror at der skal en del programering til, der skal være en del med tal og websidets sikkerheden skal være i top.. Skriv til post@kokkeservice.dk, hvis du synes at det kunne være interessant, at få en snak om det..