Avatar billede HRO Praktikant
31. maj 2006 - 10:04 Der er 4 kommentarer

Excel/Powerpoint - kæder

Hej

Jeg har lavet en PowerPoint præsentation som har den del links med kæder til et Excel regneark. Mit problem er at hver gang præsentatinen bliver flyttet fx. til en bærbar computer så mister jeg alle mine links - findes der en måde til at undgå dette eller evt. en måde til hurtigt at genoprette linksene (NB. alle links pejer på det sammen excel regneark)
Avatar billede jkrons Professor
31. maj 2006 - 10:05 #1
XDen eneste mulighed er nok at lægge præsentation og regneark i samme mappe, og så flytte hele mappen.
Avatar billede kabbak Professor
31. maj 2006 - 23:12 #2
Har du prøvet
Rediger > kæder

fra menulinien
Avatar billede HRO Praktikant
01. juni 2006 - 17:18 #3
Jeg har lige testet første forslag dvs at flytte en mappe - det virker så vidt jeg kan se ikke.

Mth. rediger kæder så virker det selvfølgelig men jeg ville gerne undgå at skulle ind og opdatere kilden på hvert enkelt link
Avatar billede jkrons Professor
01. juni 2006 - 22:59 #4
Det vuiker nu hos mig, men måske har jeg ikke udtrykt mig klart nók. Regneark og præsentation skal ligge i samme mappe INDEN du indsætter dine kæder.