Avatar billede lasse_rugby Novice
01. juni 2006 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opkobling med mobil

jeg har en nokia 5140 kan jeg komme på internettet med min bærbare pc'er med den?
og hvordan?
jeg har infrarød og kable
Avatar billede leif Seniormester
01. juni 2006 - 00:03 #1
Hvem har du som udbyder ?
Avatar billede lasse_rugby Novice
01. juni 2006 - 00:05 #2
sonofon
Avatar billede leif Seniormester
01. juni 2006 - 00:09 #3
Det skulle være muligt, jeg aner desværre ikke hvad nummer du skal ringe op til når du er Sonofon kunde.
Avatar billede lasse_rugby Novice
01. juni 2006 - 00:10 #4
okay skal jeg bruge noget spec program til at lokke på med?
Avatar billede leif Seniormester
01. juni 2006 - 00:13 #5
Jeg ved med 6230 optrådte telefonen som et modem når den er tilsluttet, så har man en opkaldsforbindelse som man bruger til at ringe op til som om at det var en gammeldags modem opkobling.

Nummeret hos Telia er *99# men ved ikke om det er samme nummer hos Sonofon, bare husk det går ikke frygtelig stærkt og kan komme til at koste en del hvis du bruger det længe og går meget på nettet, da du typisk betaler for den mængde du henter og sender.
Avatar billede lasse_rugby Novice
01. juni 2006 - 19:40 #6
okay takker
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juni 2006 - 19:46 #7
http://telefonmanualer.sonofon.dk/Manual-Show.asp?manualid=1399

Vælg fax og data -> Telefonen som datamodem...

Den er en stor hjælp
Avatar billede lasse_rugby Novice
13. juli 2006 - 22:27 #8
hep
Avatar billede ttopholm Nybegynder
13. juli 2006 - 23:14 #9
Hvad betyder det ;-)