Avatar billede moritz Nybegynder
01. juni 2006 - 20:32 Der er 2 kommentarer

CMS system til personlig webside

Hej

Jeg står og skal til at lave en personlig hjemmeside - en side med primært profil/cv og nyheder/kalender. Min stærke side er design, ikke programmering. Jeg havde forestillet mig, at finde et freeware CMS system og modificere det til formålet. Hvilket vil være at foretrække? Kodeordet er brugervenlighed - måde mht. betjeningen men også mht. redigeringen af systemet. Jo enklere, jo bedre!

Webhotellet understøtter PHP 4 - MySQL...
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2006 - 20:48 #1
du kan vaelge og vrage

proev og soeg paa http://cmsmatrix.org/matrix/cms-matrix?func=search
Avatar billede nc Nybegynder
02. juni 2006 - 00:20 #2
www.opensourcecms.com kan man også finde mange.
der er også mulighed for at prøve dem online.

'CMS mad simple' skulle være god, har jeg fået fortalt.