Avatar billede bpuschl Nybegynder
02. juni 2006 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af hjælpe portal

Kære Eksperter

Jeg har et ønske om at lave en site hvor andre udviklere kan få hjælp til installation af større open source produkter, som f.eks. osCommerce.

Funktionaliteten og indhold har jeg styr på men mine design evner lader noget at ønske.

I må meget gerne give en vurdering af sitets design og usability.

På forhånd tak.
Avatar billede bpuschl Nybegynder
02. juni 2006 - 14:24 #1
og så lige url'en :-)

http://www.goos.nu
Avatar billede mstorgaard Praktikant
02. juni 2006 - 14:31 #2
Jeg vil anbefale dig at gøre designet på dit phpBB-forum meget simplere, da det nuværende lay-out ser ud til at være bygget til 100% bredde.
Avatar billede korsg_ Nybegynder
02. juni 2006 - 15:29 #3
Først og fremmest kanont initiativ!

Designmæssigt ville jeg sætte "indhold/menu" over "login".. og tilføje menupunktet "Forside"...

Lidt mere mellemrum mellem dit indhold og højre og venstre menu ville heller ikke gøre noget, det flyder lidt ud i hinanden, efter min mening.
Avatar billede bpuschl Nybegynder
03. oktober 2006 - 11:33 #4
Jeg lukker spørgsmålet