Avatar billede starbotz Praktikant
06. juni 2006 - 12:48 Der er 1 løsning

Editering af listbox

Hej med jer.

Jeg sidder lige med Word's kontrolelementer og prøver at se, om man kan bruge det til at lave GUI-skitser, dvs. simple mockups af skærmbilleder således, at kravstillerne kan få en idé om hvordan det visuelt kan stilles op.

Jeg skal bruge en liste hvor man kan vælge flere muligheder, dvs. som vi fra HTML kender som en multiple select. Der er et element til den i Word, som bare hedder liste, hvor man så selv skal sætte scrollpile på - fint nok.

Jeg kan bare ikke få lov at skrive noget i listen. Ved nogen hvordan man gør? Vil helst ikke ud i et eller andet Visual Basic knald, da jeg ikke fatter en hvede af det.

Tak :o)
Avatar billede starbotz Praktikant
20. juli 2006 - 15:49 #1
Det lader ikke til at nogen har et svar, så jeg lukker spørgsmålet.