Avatar billede figdor Nybegynder
09. juni 2006 - 23:55 Der er 2 kommentarer

.pst opdatering

Jeg har et spørgsmål angående hvor tit pst filen opdateres. Er det hver gang man lukker outlook´, hver 10'ende dag eller hver gang man foretager en ændring i programmet?

For dertil er så endnu et spørgsmål. Lad os sige at jeg gerne vil synkroniserer min outlook på pc'en med min outlook på pc, via internetter.

Kan jeg så i princippet ikke bare lægger .pst filen ud på en ftp-server, som begger outlook-programmer benytter sig af? Hvis vi da tager udgangspunkt i at jeg ikke bruger begge outlook-programmer på samme tid.

/Figdor
Avatar billede figdor Nybegynder
09. juni 2006 - 23:57 #1
Stavefejl bedes tolereres.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2006 - 11:29 #2
Pst filen opdateres mens du arbejder i Outlook.

Vedr. synkronisering, så tror jeg ikke det kan lade sig gøre på den måde du beskriver det.