Avatar billede jesper_bn Nybegynder
12. juni 2006 - 21:18 Der er 1 kommentar

problemer med opløsning i spil

hejsa vi har denne nye bærbar pc med ati mobility radeon x1300 grafikkort
skærmen er fin, men hver gang man går ind i et hvilket som helst spil er selv spillet kun i en lille firkant på skærmen, og opløsningen kan ikke ændres i spillet eller noget.. hva gør vi for at få fuld skærm i alle vores spil???
Avatar billede zupz Nybegynder
17. juni 2006 - 10:53 #1
Jeg havde samme problem... men jeg kunne godt lave opløsningen om inde i spillet... hvad er det for et spil det drejer sig om?