Avatar billede kwan112 Nybegynder
20. juni 2006 - 14:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerner automatisk Header når man vidersender

Hej..

i ved når man vidersender en email, så kommer der automatisk info med, fra den person hvorfora afsender har modtaget den mail, som ønskes vidersendt..

som her
_________________

Fra: Remote tt [mailto:no-reply@gfdg.dk]
Sendt: 20. juni 2006 04:00
Til: Stefan Pedersen
Emne: [Succesfuld] Backup rapport - Job 2006-06-20 (02:00)
___________________

kan det slåes fra, eller fjernes med en regel automatisk, da jeg har brug for at vidersende en del mails til mange, i en regel. så jeg ikke manuelt skla fjerne det vær gang.

Og en anden ting.. kam man også slå fra at nåør man vidersender så skriver den ikke SV: i emnet til modtager??

håber nogen kan hjælpe..
Avatar billede kwan112 Nybegynder
02. juli 2006 - 22:40 #1
ikke nogen som kan komme med lidt hjælp?
Avatar billede kwan112 Nybegynder
11. november 2006 - 14:14 #2
nå!!