Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2006 - 18:56 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Itunes Mp4 til Mp3 filer

Hej.

Nogle der kender et program der får mp4 til mp3 filer. Fordi itunes gemmer jo deres musik som mp4. Og jeg skal have musikken ned i min mp3.. Programmet skal være gratis
Avatar billede swiatecki Novice
21. juni 2006 - 19:44 #1
I itunes kan du vælge sangen(e) og så gå op i menuen og vælg Avanceret og vælg konverter til mp3 :D
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2006 - 20:22 #2
Den siger Konverter til ACC
Avatar billede swiatecki Novice
23. juni 2006 - 12:57 #3
Så vælger du indstillinger(Ctrl+,) og vælger fanebladet Avanceret og der fanbladet import.

I den dropdown hvor der står Importer med:, vælger du mp3-kodning :o
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2006 - 13:50 #4
Min storesøster fortalte mig det. Men du får halvdelen
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2006 - 13:50 #5
Godt så
Avatar billede Anne-Lene Nybegynder
13. marts 2009 - 02:44 #6
Jeg står i præcis samme problem! Hvad gør man så hvis man allerede er kommet til at konventere til ACC Filer?
Avatar billede BITSTV Juniormester
14. juni 2011 - 13:16 #7
Jeg har også dette problem! Jeg har spurgt Microsoft, men de svarer bare, at man skal bruge en filkonverter, og at man kan lede efter en på nettet.
Er der nogen her, der har et link til et tillidsværdigt program?
14. juni 2011 - 14:12 #8
<bstevns>: Du bør oprette dit eget spørgsmål - denne er der ingen der ser...
Avatar billede BITSTV Juniormester
14. juni 2011 - 20:03 #9
jo, det gjorde du da.... :-)
Tak for tippet - jeg opretter et nyt indlæg.