Avatar billede -veile- Nybegynder
22. juni 2006 - 02:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kritik , ris/ros af ny side

Hey

Jeg vil meget gerne have ris/ros eller kritik af mit nye design på e-playcity.dk/new

Navnet på siden er ikke det orginale billede som plejer at være der!

Vil os gerne vide hvad der skal arbejdes på for at gøre den federe, og mere tiltrækkende, så brugerne bliver på sitet!

//Jacob Veile
Avatar billede Beach Mester
22. juni 2006 - 04:05 #1
1. indtryk---> Rodebutik som ikke holder andet end en alm. famm. Danmark-hjemmeside!

//Beach
Avatar billede -veile- Nybegynder
22. juni 2006 - 06:53 #2
Ja er jeg godt klar over... Men har du ideer til hvad der kan gøres bedre ??
Avatar billede mwahl Praktikant
22. juni 2006 - 07:07 #3
1. Jeg synes du skal overveje at skifte farvetonerne på siden til nogle der er mere neutrale og dermed mere behagelige at se på.

2. Mindsk størrelsen på logo-billedet øverst til venstre til måske halv højde. Størrelsen som den er nu medfører nemlig at 1/3 af skærmen ikke har noget indhold men blot er top-feltet/overskriften.

3. Der kommer fejl hvis man klikker på menupunktet "Spil / Film". Dette bør nok ændres =)

4. Begræns tekstlængden på nyheds entries. Ved godt at det er en test, men der bør måske laves en ombrydningsfunktion således at teksten i nyhederne ikke risikerer at ramme annoncerne i højre side af billedet.

Hvis du har brug for et helt andet layout, og noget der er let at styre så kan jeg foreslå wordpress.org - virker suverænt (bruger det selv).

Håber du kunne bruge input'et.

/Wahlen
Avatar billede dysp Nybegynder
28. juni 2006 - 03:01 #4
Farverne er for kedelige. Opstillingen er kedelig. Jeg kan overhovedet ikke lide din "mand" der.

Jeg synes du skulle overveje at lave noget nyt.