Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juni 2006 - 09:19 Der er 4 kommentarer

ASP.Net programmør søges - nordjylland

hej

vi søger en person som kan lave noget ASP.NET for os - det drejer sig om udvikling af en hjemmeside - vi giver kr. 300 pr. time - der er cirka 100 timer i projektet.
Avatar billede weblancers Nybegynder
23. juni 2006 - 12:22 #1
Hejsa. Hvis det ikke noedvendigvis skal vaere en programmoer fra danmark, kan du skrive en mail paa: ulli@weblancers.dk :-)
Avatar billede areon Nybegynder
23. juni 2006 - 14:24 #2
Hej Cola,
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på opgaven.

Lad mig gerne modtage yderligere informationer på sorensen@propeople.dk, og jeg vil kunne give dig et tilbud. Vi vil fra første Juli have 2 MS Certificerede senior programmører frie til jeres opgave.

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juni 2006 - 20:06 #3
hej

desværre er det et krav at man er fra nordjylland - ellers har det ingen interesse.
Avatar billede spade Nybegynder
15. november 2006 - 01:54 #4
Står jobtilbuddet stadig ved sin magt? Og hvor stor en periode strækker de ~100 timer sig over?