Avatar billede wiesemarc Nybegynder
26. juni 2006 - 03:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med Matching af ord

Jeg har store problemer med preg_match_all, jeg har en masse ord i databasen som skal bruges og når jeg læser dem ind, får jeg fejl som: Unknown modifier '-', Unknown modifier 'E', Unknown modifier '/' og mange andre..

Sætningen er: preg_match_all("/$theword/", $html, $matches, PREG_SET_ORDER);
nogle af ordene er: U.N.$.U.B..S.C.R.I.B.E, R.E.M.0.\\//.E, OEM og andre slags.. Det skulle meget gerne være muligt at kunne brug disse ord, men hvad mangler jeg..

Håber nogen lige ved hvad der mangler..
Avatar billede viper_killerguy Nybegynder
26. juni 2006 - 03:33 #1
preg_matc_all("/".preg_quote($theword)."/", ...
Avatar billede wiesemarc Nybegynder
27. juni 2006 - 22:03 #2
Den fungere ikke..
Men har lave en anden løsning, for preg_quote laver "en" om til \e\n og dette laver lort i systemet. Konventere bare alle tegn som ikke er fra a-z og 0-9 i en ekstra række..