Avatar billede gubi Nybegynder
26. juni 2006 - 14:54 Der er 5 kommentarer

Langsom opstart

Har lige intstalleret windows på mine svigerforældres nyere pc. Før kørte den bare XP ind som smurt, nu har den fået et ømt punkt efter den har kørt alle hardware test og til den kommer til XP opstart. Den står med sort skærm i godt og vel 30 sekunder før harddisken begynder at kører igen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. juni 2006 - 14:59 #1
Er der gule anmærkninger i Enhedshåndteringen ?

Er diskettedrev og CD/DVD drev tomme for medier. ?
Avatar billede nva Praktikant
26. juni 2006 - 15:14 #2
Avatar billede nva Praktikant
03. juli 2006 - 12:43 #3
Response?
Avatar billede gubi Nybegynder
03. juli 2006 - 21:37 #4
Problemet er lige inden windows starter op, altså mellem bios afslutter og ind til windows begynder at starte op.
Avatar billede gubi Nybegynder
03. juli 2006 - 21:38 #5
Nej Bootvis syntes jeg ikke gir noget.