Avatar billede tinepingvin Nybegynder
06. juli 2006 - 12:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

import af SQL-database ok, men uden æ og ø og å

Hej Eksperter, jeg har et par databaser hvor æøå forsvinder når jeg importerer dem gennem phpmyadmin2.6.2 linux.

jeg har prøvet at sætte tegnsættet til UTF8 når jeg importerer, men det virker ikke.

databasen ser fin ud hvis jeg importerer dem gennem konsollen.

nogen der ved hvordan man får phpmyadmin til at virke efter hensigten der ?

pft.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
17. juli 2006 - 19:49 #1
slet ingen ?
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
31. juli 2006 - 22:21 #2
lukker