Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
11. maj 2001 - 14:39 Der er 8 kommentarer

Windows Mappe

Er der nogle der ligger inde med den såkaldte windows mappe ikon som jpeg eller gif eller måske ved hvor jeg kan finde den?
det haster!!!!!
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
11. maj 2001 - 14:40 #1
jeg vil blive glad hvis det både kunne være i åben og lukket tilstand!!!!!!
Avatar billede speedy Nybegynder
11. maj 2001 - 14:51 #2
Jeg ved ikke om det er denne du mener ?

http://www.whitehat.dk/speedster/mappe/mappelukket.jpg

/SpEeDy
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 14:53 #3
jeg gør det lige..
Avatar billede speedy Nybegynder
11. maj 2001 - 14:53 #4
Så var der lige den åbne også :

http://www.whitehat.dk/speedster/mappe/mappeopen.jpg

/SpEeDy
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 14:54 #5
Avatar billede well_r Nybegynder
11. maj 2001 - 14:54 #6
crap..lidt for langsom*GG*
Avatar billede johannielsen Nybegynder
11. maj 2001 - 14:55 #7
Ja i iconfilen (ok, det er ikke gif eller jpg) C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\SHELL32.DLL

Hvis du ikke kan lave formateret, så kan du jo bare tage et screenshot og skære billedet ud!
Avatar billede halifax Nybegynder
11. maj 2001 - 16:14 #8
Jeg kan lave filen i .ico eller .bmp format. BMP filen kan så konverteres til et andet format.
Er det det, du har brug for?? Giv så lige en kommentar, så skal jeg forsøge at lave det til dig!