Avatar billede script Nybegynder
14. juli 2006 - 22:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kabler mellem pc og tv

Hej

Jeg har en bærbar pc. På den har jeg 2 udgange et dvi og et vga. Hvordan kan jeg få signal op på mit tv fra min bærbar. Mit tv har 2 indgange, et scart og phone stik "Gul rød hvid". Kan det overhovedet lade sig gøre??

//Script
Avatar billede jokkejensen Novice
14. juli 2006 - 22:16 #1
din bærbar har sikkert også et s-video stik ud..

Kør en tur i a-z eller bilka, der har sådan en start pakke, med nogle billige kabler til noget der ligner 150kr..

den består af 10m s-video, 10m 2xphono.. en 2xphono til minijackconverter, et s-video til scart og et s-video til video.

Der har du det du skal bruge..

Er der ikke et s-video stik, så skal du have fat i et lille stykke hardware der kan lave vga/dvi om til s-video, eller bedre endnu investere i et HD ready TV, med en dvi/vga indgang..
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juli 2006 - 22:16 #2
Du kunne jo prøve med en connector, som laver vga-signalet om til RGB
http://www.av-connection.com/?HierachyID=846
Avatar billede script Nybegynder
14. juli 2006 - 22:24 #3
Hej norbert. Det ser fint ud. Ved du hvad forskellen er på de 2 produkter grandtec og lindy?
Avatar billede script Nybegynder
14. juli 2006 - 22:25 #4
Til jokkejensen. Min bærbar har desværre ikke noget s-video stik. Og et nyt tv synes jeg er lige dyrt nok
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juli 2006 - 22:36 #5
Den eneste forskel, jeg umiddelbart kan se, er at der er composite udgang på lindy. Men husk lige på, at den anden er på tilbud, derfor den store prisforskel. Men ellers må jeg indrømme, at jeg kender den ikke - endnu. Jeg har netop selv købt en, men har ikke haft tid til at afprøve den.
Avatar billede script Nybegynder
14. juli 2006 - 22:53 #6
Hej norbert. Jeg har set lidt på den og den ser fin ud. Jeg tror at jeg også hopper på en af dem. Tak for hjælpen, du er som altid på platten

//script
Avatar billede norbert_ Nybegynder
14. juli 2006 - 23:12 #7
takker :-)