Avatar billede jskp Nybegynder
16. juli 2006 - 21:57 Der er 2 kommentarer

Norton og Politikens ordbøger

Hej alle

jeg har et problem med Politikens ordbøger elle Norton Internet Security 2005. Både Norton og Windows er fuldt opdateret.
problemet er som følger:
Norton køre fint indtil at jeg installere Politikkens ordbog Dansk-Engelsk Engelsk-Dansk, og køre programmet her kommer Norton så med en fejlmeddelse "Norton AntiVirus 2005 does not support the Repair feature. Pleas uninstall and install" jeg skal så klikke ok til samme fejl tre gange og så køre alt som intet var hendt.
Jeg har lige købt Politikens ordbog Dansk-Tysk Tysk-Dansk, men den laver ikke det sjove nummer.

Håber på hjælp
MVH JSKP
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. juli 2006 - 22:44 #1
Deaktivér Norton mens du installere... virker det ikke?
Avatar billede jskp Nybegynder
17. juli 2006 - 08:53 #2
Desvære giver det ingen forskel, men tak madshammer
JSKP