Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tilslut lcd-skærm til bærbar

Hej

Jeg har en lcd-skærm med dvi indgang

og et indbygget grafikkort ati redeon 9600/9700 som understøtter dvi. har købt et kabel med dvi og vga stik og sat det til.

Under indstillinger for mit graffikkort har jeg et faneblad der hedder display, der er 3 skærme jeg kan vælge, monitor / panel og tv under tv står der not connected, hvordan får jeg min bærbar til at bruge min lcd skærm????
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 13:12 #1
Du skal sikkert "tænde" porten.

Har du ikke en af F tasterne som har noget der ligner Skærme ?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:23 #2
Som leif nævner, du skal aktivere skærm output ved at holde Fn + F4 eller F5. Som sagt ikonet er enten en eller to skærme.
Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:33 #3
jo det var lige præcis hvad der manglede. leif smid et svar og der er point
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 14:34 #4
Altid dejligt at kunne hjælpe, kunne ikke lige huske tasten
Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:40 #5
kan i så fortælle mig hvorfor jeg ikke kan se film på lcd-skræmen jeg kan godt surfe rundt på nettet?
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 14:43 #6
Det problem har jeg også og har ikke fundet ud af hvorfor, men det er faktisk et problem når man er ude til præsentationer og bruger Projektor
Avatar billede peanut2000 Nybegynder
20. juli 2006 - 14:56 #7
Har lige løst problemet med afspilning af film tjek mit spg og svar her: http://www.eksperten.dk/spm/721525