Avatar billede themepark Nybegynder
20. juli 2006 - 13:07 Der er 8 kommentarer

Ordbog med regulære udtryk

Kender nogle til en online ordbog eller evt. en ordbog der kan downloades, hvor man kan bruge avancerede regulære udtryk? Mit formål med det er at søge på engelsk ord, der kun indeholder nogle bestemte bogstaver, og som er af en længde på op til og med 9 bogstaver.
Avatar billede themepark Nybegynder
20. juli 2006 - 13:09 #1
Det med antallet af bogstaver er for øvrigt ikke strengt nødvendigt, men det ville være en nice feature. Og hvis der også er mulighed for at udelukke ord, hvor et bogstav forekommer mere end én gang, ville det være endnu bedre.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. juli 2006 - 13:38 #2
Hvorfor henter du ikke bare en af de mange lister med alle engelske ord - og bruger en ordentlig text-editor der kan søge med regex ?
Avatar billede jokkejensen Novice
20. juli 2006 - 13:40 #3
http://prdownloads.sourceforge.net/wordlist/ 12dicst 4.0 skulle være en god start :)
Avatar billede themepark Nybegynder
20. juli 2006 - 15:01 #4
Det var selvfølgelig også en mulighed, men kender du så en sådan text-editor?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
20. juli 2006 - 15:45 #5
Skal du til at gætte passwords?
Avatar billede themepark Nybegynder
20. juli 2006 - 16:04 #6
Lol, nej dog ikke :-p Jeg skal i gang med at lave et logisk puzzle.
Avatar billede beorn Nybegynder
21. juli 2006 - 10:07 #7
Jake: det med passwordet var også min første tanke :)
Avatar billede themepark Nybegynder
30. juli 2006 - 00:08 #8
jokke, smid et svar, den liste lod ved første øjekast til at være ganske brugbar :)