Avatar billede dueholm Praktikant
21. juli 2006 - 09:54 Der er 1 løsning

Problem med sti/link/url til mail foldere i OWA

Hej Eksperter!

Jeg har et problem med stien til de enkelte brugeres exchange foldere - altså INDBAKKE, KALENDER osv.

Så vidt jeg har forstået så bestemmes stien til folderen i det øjeblik brugeren logger på OWA for første gang.

Benyttes en dansk-sproget browser bliver stien noget i stil med:
http://xxxxxxx.dk/exchange/bruger/INDBAKKE

Benyttes der en engelsk-sproget browser bliver stien ikke med INDBAKKE men med INBOX - altså:
http://xxxxxxx.dk/exchange/bruger/INBOX

Mit problem består i at jeg SKAL have alle stier/url uanset sprog til at være "dansk". Dvs. stien SKAL være med INDBAKKE, KALENDER osv.

Er der en måde hvorpå man kan sikre sig at det sker - udover at man som administrator selv går i indbakken inden brugeren gør det??

Hvor "gemmes" stien til exchange folderne? Hvis jeg har nogle brugere oprettet i forvejen og jeg skal ændre deres sti til den danske udgave - hvordan kan jeg så gøre det??

NB. Brugerne er oprettet i Active Directory.

Jeg håber at mine spørgsmål er rimelig forståelige(?).

/Kasper
Avatar billede dueholm Praktikant
18. august 2010 - 13:06 #1
*Lukkes*