Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
25. juli 2006 - 13:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

iPod-newbie spørgsmål

Kan iPod generelt kun bruges med iTunes, eller kan man drag'n'drop filer og bruge afspilleren som eksternt drev, som med andre mp3-afspillere?

Pft
Avatar billede tribalroots Nybegynder
25. juli 2006 - 14:03 #1
Mig bekendt er man desværre tvunget til at bruge Itunes!

Har prøvet at lede lidt, men kunne ikke finde nogle alternativer, lader btw også til at du ikke er alene om dette search!

http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-26318.html
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
25. juli 2006 - 17:31 #2
Jeg har hørt flere der bare smider deres musik direkte ind på Ipod shuffle, men på normale (inkl. mini og nano) skal man bruge iTunes eller et alternativ.

Der findes en dog række alternativer, som fx EphPod: www.ephpod.com og Anapod Explorer: www.redchairsoftware.com/anapod.
Avatar billede mwahl Praktikant
17. august 2006 - 06:38 #3
Jeg har hørt, at der til gode gamle Winamp er lavet en plug-in så du kan redigere indholdet på din ipod fra Winamp. Se http://winamp.com/plugins/browse.php?category=2

Om dette er en fordel afhænger dog af om du bruger Winamp eller f.eks. Media Player som musik afspiller på din PC.

Personligt er jeg gået over til iTunes, og jeg synes at det er det bedste musikprogram jeg har prøvet til dags dato. Men vi har jo heldigvis alle forskellige meninger.

Mvh
Wahlen