Avatar billede k-b-n Nybegynder
25. juli 2006 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kender nogen LOVEFILM

Har fået en reklame med posten, om Lovefilm, online leje af film.
Er der nogen der kender til dem, godt eller dårligt.

Det lyder sg godt.

Mvh Ken
Avatar billede elkrog Nybegynder
25. juli 2006 - 22:41 #1
Lovefilm (tidligere Digitarian) virker fint, har selv brugt dem noget tid og har modtaget mange film.
Bruge gerne denne gavekode når hvis du tilmelder dig: 30144
så får du en gratis dvd og en måned gratis!
Avatar billede madshammer Nybegynder
25. juli 2006 - 23:25 #2
Ja, digitarian blev hurtigt kendt for sit store udvalg i b-film fra midt-90'erne, men udbudet er vel blevet bedre.... Hvis ikke.... Tjah...
Avatar billede AnyFellow Mester
26. juli 2006 - 11:10 #3
elkrog...> Husk nu at nævne hvad du får ud af at han bruger gavekoden.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
06. marts 2011 - 19:59 #4
Lukket