Avatar billede kwanstudios Nybegynder
03. august 2006 - 21:27 Der er 1 løsning

Wordpress eksperter søges

Jeg har en række opgaver hvor jeg har brug for eksperter i blogging-CMS'et Wordpress, jeg har bl.a. brug for:

- Ekspertviden indenfor skabelse og tilrettelse af themes
- Viden om redigering af backend interface i Wordpress, tilrettes til mange af mine kunder
- Viden om plugins, måske også hvordan de skabes, men intet krav
- Viden om performance og optimering af Wordpress installationer

Alt i alt kræver det en god forståelse af PHP, men viden om systemet Wordpress er et krav.

Send også gerne priseksempler. Send en mail til wordpressekspert@gmail.com eller svar her.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. oktober 2006 - 15:43 #1
Lukketid.