Avatar billede thecaveman Nybegynder
04. august 2006 - 22:52 Der er 5 kommentarer

Kan ikke komme på nettet med min Ipaq.

Jeg har et seriøst problem der er ved at drive mig til vanvid.
Det består i at,jeg har en Ipaq 2210 og en Sony Ericsson W810i telefon. Meningen var så at jeg skulle bruge telefonen som bluetothmodem og logge på nettet via GPRS.
Jeg har installeret Telia´s internet og wapdrivere på telefonen.Og har parret telefonen og Ipaq'en.
Telefonen opretter også forbindelse, men afbryder så med det samme igen ( nummeret jeg ringer op er *99# ).
Det der undrer mig er at, jeg godt kan gå på nettet med telefonen via menuerne, men ikke når det er min PDA der skal på nettet.
Er der nogen der har en god løsning ?? PLEASE !! ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. august 2006 - 23:06 #1
ud over det opkaldsnr. er der også en... streng du skal indtaste - prøv evt. at se på http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html - der er link til flere opsætninger.
Tyder på at du ikke har den, når du godt kan fra mobilen alene.
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. august 2006 - 23:08 #2
Tror især at Peter Hansens guide (en pdf-fil derinde) vil kunne hjælpe dig, da den er baseret på Telia :)
Avatar billede thecaveman Nybegynder
04. august 2006 - 23:13 #3
1000 tak skal du have .. Men hvor finder jeg Peters guide derinde ??? :s
Avatar billede thecaveman Nybegynder
04. august 2006 - 23:22 #4
Jeg har fundet den og det virker for hårdt :D :D 1oooo tak skal du fik ...Have a nice weekend.. ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. august 2006 - 23:24 #5
Så lidt - og godt at det virker..
Husk at luk spr. - læg evt svar selv, så du får en god sjat tilbage :)

Og ikke mindst - god hygge med "dyret" - det er så rart at kunne have lidt af hvert med på farten.