Avatar billede hybel Nybegynder
05. august 2006 - 02:39 Der er 1 løsning

Ændring af databasesystem for idrætsklub

Hejsa.

På mit arbejde har vi en idrætsklub af stor størrelse med en hjemmeside som benytter ASP og Access til oprettelse af hold, opdatering af medlemsdatabase, ind- og udmelding osv.

Idrætsinstruktørerne bruger en masse tid på manuelt arbejde på systemet, og det vil de gerne have ændret, så tingene bliver mere automatiseret og up-to-date.

Jeg vil derfor gerne have kontakten til en, der har erfaring med ASP / MySQL og som seriøst er interesseret i opgaven. Ikke lige nu, men inden for en måned eller to, mod 200 point + penge. Der er et budget på mellem 5-10.000 kr. for opgaven.

Send mail til mail(a)i4design.dk
Avatar billede hybel Nybegynder
07. september 2006 - 03:15 #1
lukket