Avatar billede hardyc Nybegynder
05. august 2006 - 10:46 Der er 11 kommentarer

mine point

havd kan jeg egentlig bruge dem til og hvordan gør jeg hvis jeg kan bruge dem til noget
Avatar billede taskmgr Nybegynder
05. august 2006 - 10:51 #1
Du har lige brugt 15... Det er vel egentlig svar nok
Avatar billede hardyc Nybegynder
05. august 2006 - 10:56 #2
ja den var god så jeg sender restentil dig en dag
Avatar billede hardyc Nybegynder
05. august 2006 - 10:58 #3
hvor er det jeg acceptere svaret
Avatar billede taskmgr Nybegynder
05. august 2006 - 11:02 #4
Spørgsmål som disse er helt gratis.

Læg selv et svar, og acceptér dit eget svar.
Avatar billede hardyc Nybegynder
05. august 2006 - 11:17 #5
ok
Avatar billede vejmand Juniormester
05. august 2006 - 12:35 #6
Du kan også bruge point til at "købe" artikler.
Der findes faktisk mange glimrende artikler på Eksperten.
http://www.eksperten.dk/artikler/

PS. Husk at lukke dette spørgsmål.
Du lukker ved at markere dit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
05. august 2006 - 14:29 #7
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede hardyc Nybegynder
06. august 2006 - 07:59 #8
hvordan handler jeg og kan jeg se hvor mange point det koster
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2006 - 08:11 #9
Hvis du går ind på mit link http://www.eksperten.dk/artikler/ og der finder en artikel du er interesseret i, kan du i kollonnen "Pris" se hvormange point artiklen koster.
Klik på artiklen, og du bliver spurgt om du vil købe artiklen, dertil svarer du ja og "handlen" er gennemført.  :-)
Avatar billede c-holst Novice
06. august 2006 - 11:03 #10
du kan jo også bruge dine point til at hæve prisen på de spørgsmål du opretter.
Alt efter hvordan du vurderer sværhedsgraden, kan du give op til 200 point for at god løsning.
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:09 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.