Avatar billede mr_carpark Nybegynder
08. august 2006 - 20:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på mine højtalere.

Efter at jeg har formateret min harddisk er der ikke noget lyd i højtalere, og man kan hellere ikke bruge microfon... Jeg har på fornemmelsen at det er noget med mit lydkort(indbygget) at gøre.. Men der står at det er den nyeste driver og at den virker perfekt... Nogen der kan hjælpe mig..??
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. august 2006 - 20:15 #1
Der har sikkert været en cd med til dit bundkort med drivere, i med den og senere opdater til sidste nye ved producenten.
Program til at finde driver.
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
08. august 2006 - 21:57 #2
Det var rigtig det med bundkorts cd'en.. Takker smid et svar..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. august 2006 - 22:50 #3
Takker:-)